דלג לתוכן
מה המשמעות של תסנין בצילום חזה?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/05/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

בדיקה שבוצעה - צילום בית החזה אחורי - קדמי, והממצאים: תסנין מאחורי צל הלב משמאל. הייתי מעוניין לדעת פשר התוצאות.

תשובה:
תסנין בצילום חזה מעיד על כך שקיים אזור בריאה שאינו מכיל אוויר כמו שאמור להיות. הסיבות לכך הן דלקת ריאות, תהליך דלקתי לא זיהומי, אזור בריאה שחסום לכניסת אוויר ועוד. בד"כ יש סיבה לכך שבוצע צילום חזה. באם היה חום ושיעול, כנראה סבלת מדלקת ריאות שתחלוף לאחר זמן וטיפול מתאים. חשוב לבצע מעקב של תסנין בצילום חזה. מומלץ ביצוע צילום חוזר לאחר 5 שבועות, באם התסנין לא נעלם, יש צורך בהמשך בירור אצל רופא ריאות.
רופאים בתחום
פרופ' אדריאן אלנבוגן
פרופ' אדריאן אלנבוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל אקדמי ויועץ פריון
ד"ר שמוליק יצחק
ד"ר שמוליק יצחק אורתופדיה
4.9
( 10 חוות דעת )
"אני יניב וינשטיין שופט כדורגל עברתי פציעה של קרע בשריר לדר יצחק שמואל יש אבחנה מקצועית וקבלת טיפול מקצועי ברמה גבוהה ברצוני להודות לו על היעוץ והטיפול המסור!"
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 28 חוות דעת )
"דר' סגייה מקצועית, אדיבה ופונקטואלית..היה תהליך נעים לאורך כל הדרך."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו