דלג לתוכן
עוד על גלולה שנשכחה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/06/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת גלולות למניעת הריון כבר שנתיים. אתמול הייתי אמורה להתחיל חפיסה כשאני ביום השלישי למחזור. שכחתי לקחת את הגלולה, חלפו יותר מ-12 שעות, ואני החבר קיימנו יחסי מין לפני יומיים. מה הסיכוי, אפילו הקלוש ביותר, שאני יכולה להיכנס להריון?

תשובה:
סיכוי קלוש, אולם את אינך מוגנת במהלך החודש הקרוב.
רופאים בתחום
ד"ר פולינה אוסטרובסקי
ד"ר פולינה אוסטרובסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
גינקולוגית בכירה ורופאת פוריות בהרצליה מדיקל סנטר, בבית החולים לניאדו ובמרפאתה הפרטית
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
 רעות מוקדס
רעות מוקדס רפואה משלימה
5
( 26 חוות דעת )
"הייתי בסדנת תינוקות עם רעות והיא היתה כל כך מקצועית ונעימה, הסבירה לי איך לעזור לתינוקת שלי בדרכים טבעיות איך להקל כאבי אוזניים, שיניים, צינון ואיך להוריד חום. היא גם הדגימה בלייב על התינוקת שלי וזה היה מדהים לראות איך היא לאט לאט נרגעת ומרגישה טוב יותר. ממליצה בחום!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו