דלג לתוכן
האם יש קשר בין מחלת צליאק לבין ריבוי אאוזינופילים?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/08/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

האם יש קשר בין מחלת הצליאק לבין ריבוי אאוזינופילים בדם? והאם לאדם שחולה במחלה אוטואימונית אחת יש סיכוי גדול יותר לחלות במחלות אוטואימוניות אחרות?

תשובה:
ישנה מחלה בוושט שנקראת Eosinophilic Esophagitis, שיש לה קשר לצליאק, אך לא ידוע לי על קשר ישיר בין צליאק לבין רמת אאוזינופלים גבוהה בדם. התשובה לגבי השאלה השנייה היא כן: לאדם שחולה במחלה אוטואימונית אחת יש סיכוי גדול יותר לחלות במחלות אוטואימוניות אחרות. בברכה, ד"ר טלי צ'רנוביצקי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 67 חוות דעת )
"הטיפול היה נהדר התוצאות של הניתוח גם"
ד"ר מרינה ארביטמן
ד"ר מרינה ארביטמן פסיכיאטריה
מנהלת ארצית של מחלקת אשפוז בית פסיכיאטרי בצבר רפואה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו