דלג לתוכן
מדוע מגינים רק על אברי המין בעת צילום רנטגן
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/11/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

מדוע בצילום רנטגן "מכסים" באמצעי הגנה רק את איזור החלציים (איברי המין) כאשר שאר חלקי הגוף נותרים חשופים לקרינה ?

תשובה:
נהוג לכסות בכיסוי עופרת משום שאברי הרבייה (שחלות, אשכים) הם הרגישים ביותר לקרינה.
רופאים בתחום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
ד"ר רמית מעוז-סגל
ד"ר רמית מעוז-סגל אלרגיה ואימונולוגיה
4.9
( 23 חוות דעת )
"רופאה מאוד נחמדה יחס טוב מסבירה יפה וטיפול טוב"
ד"ר פיליפ רוזינסקי
ד"ר פיליפ רוזינסקי אורתופדיה
5.0
( 40 חוות דעת )
"בנאדם מקסים שעזר לי מאוד לפני הניתוח ואחרי הניתוח שעשה לי הרגשתי בידים ממש טובות ושפשוט היה כיף"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו