דלג לתוכן
אי-סדירות מחזור אחרי נטילת גלולות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 20. נישאתי לפני שנה, ובמשך השנה הזו נטלתי גלולות והמחזור היה סדיר בזמן שנטלתי את הגלולות וגם לפני. הפסקתי לקחת את הגלולות לפני חודש והמחזור האחרון שקיבלתי היה בתאריך 13-10-06 ומאז לא קיבלתי מחזור. רציתי לדעת אם קיים סיכוי להריון ולפי התאריך מתי אפשר לוודא אם אכן אני בהריון או לא.

תשובה:
יכול להיות שמדובר באי- סדירות על רקע הפסקת נטילת גלולות למניעת הריון, כפי שהוסבר בשאלות קודמות מרובות באתר. ייתכן גם ומדובר בהריון, בצעי תבחין ביתי לבדיקת הריון.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ואיל ח'ורי
ד"ר ואיל ח'ורי כירורגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד: תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי, על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות. היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר מעריכה מאוד! 🙏"
ד"ר מיכאל שושני
ד"ר מיכאל שושני רפואת שיניים
מומחה ברפואת שיניים לילדים ולנוער, רופא בכיר במחלקה לרפואת שיניים לילדים בהדסה עין כרם
ד"ר עדי נצר
ד"ר עדי נצר רפואת ספורט
רופא ספורט ראשוני | מומחה ברפואת משפחה | רופא קבוצה מכבי ת"א כדורגל
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו