דלג לתוכן
גירוי אדום בלחיים הנראה כמו יובש בפעוט בן שנה שלום ! כיצד יש לטפל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/11/2000
1 דקות קריאה
שאלה:

גירוי אדום בלחיים הנראה כמו יובש בפעוט בן שנה שלום ! כיצד יש לטפל בפעוט בן שנה ושלושה חודשים הסובל מגירוי אדום בלחיים הנראה כמו יובש ? רופא עור שבדק את הפעוט טען שהגירוי נגרם כתוצאה מרוק סביב המוצץ, המשחה שבה הוא טופל היא אלוקום. במשך החצי שנה האחרונה אין שימוש במוצץ ועדין התופעות של האודם בלחיים וחספוס יבש, מה עושים כעת ?

תשובה:
אחד החסרונות של האינטרנט שלא ניתן לראות את הפציינט. פריחה בלחיים של תינוק יכולה להיגרם על ידי מגוון רחב של מצבים כמו פטרת, דלקת, אלרגיה וכדומה. ללא בדיקת התינוק אין שום דרך לומר במה מדובר וכיצד לטפל. אנו ממליצים לך לפנות לרופא עור שאת סומכת עליו. בברכה [26/11/2000]
רופאים בתחום
ד"ר דן צין
ד"ר דן צין אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית , מחלוצי תחום הטיפול בגלי הלם
פרופ' אילן שמעון
פרופ' אילן שמעון אנדוקרינולוגיה
4.9
( 31 חוות דעת )
"הרופא היה נעים, הקדיש זמן למעבר מדוקדק על הבדיקות והסביר מה נדרש לבצע."
ד"ר אורי נץ
ד"ר אורי נץ כירורגיה
סגן מנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כירורג בכיר בתחום הכירורגיה הכללית וכירורגיה של המעי הגס והרקטום
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו