דלג לתוכן
אני סובלת כבר כשנתיים מתופעה של עייפות כרונית, כאבי ראש, ולפני שלושה חו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/11/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת כבר כשנתיים מתופעה של עייפות כרונית, כאבי ראש, ולפני שלושה חודשים גם התחילה לי נשירת שיער מאוד חזקה. אני ישנה טוב בלילה למיטב ידיעתי, אבל אני עדיין מרגישה עייפה. עשיתי בדיקות כלליות וגם ברזל, אך אין שום דבר חריג. גם בדקתי את הנושא של לחץ דם נמוך, אבל גם זאת לא נראית הבעיה. אין לי מושג למי לפנות בלי שיעשו לי שוב את אותן הבדיקות ולא יגלו כלום. אני מרגישה מאוד לא טוב וזה משפיע על כך שאין לי חשק לצאת, לבלות, ולעשות דברים אחרים מלבד מה שאני חייבת.

תשובה:
יש כמה סיבות שיכולות לגרום לתופעות של דיכאון, עייפות, נשירה. הראשונה שיש לשלול היא חסר בבלוטת התריס. ייתכן שלפני שנתיים בדיקת הדם היתה תקינה, ואילו כעת יש לקבל תמונה עדכנית יותר. סיבות נוספות הן חסר ויטמינים - ברזל, ויטמין B12. כמו כן ישנן סיבות רבות אחרות. כדי לא לחזור בכל פעם על הבירור מהתחלה, אני מציעה לרכז את כל האבחנה והטיפול אצל רופא משפחה שאת סומכת עליו, כדי שלא תצטרכי שוב ושוב לספר את הסיפור שלך ולנסות לאבחן מחדש, עם בדיקות מיותרות.
רופאים בתחום
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים וכירורגיה גינקולוגית
ד"ר יובל בן אמנון
ד"ר יובל בן אמנון פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו