דלג לתוכן
סרטייד לטיפול באסתמה בעת הנקה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/11/2007 תאריך עדכון: 17/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם ניתן לקחת את התרופה סרטייד לטיפול באסתמה בתקופת ההנקה? האם החומר עובר ליונק?

תשובה:
התרופה סרטייד עוברת בחלב האם, אך במינון רגיל של התרופה זה לא אמור להשפיע על התינוק. אני מציעה לך להתייעץ עם הרופא המטפל. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' ניר סורקין
פרופ' ניר סורקין עיניים
5
( 7 חוות דעת )
"כל הטיפול נעשה ברגישות גדולה, הבנה לחרדתיות שלי, בנועם ושלווה. התקבלתי בסבר פנים יפות גם ע"י הצוות המנהלתי וגם ע"י הצוות הרפואי. אני מרגישה טוב בעקבות ניתוחי העיינים ועל כך תודתי"
ד"ר עדי נצר
ד"ר עדי נצר רפואת ספורט
רופא ספורט ראשוני | מומחה ברפואת משפחה | רופא קבוצה מכבי ת"א כדורגל
ד"ר שלומית כהן
ד"ר שלומית כהן פסיכיאטריה
מומחית בפסיכיאטריה מבוגרים, בעלת ותק של כ-20 שנות ניסיון. מקבלת מטופלים באופן פרטי כולל החזרים למבוטחי ביטוחים פרטיים בלבד
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו