דלג לתוכן

התחלתי לקחת כדור להורדת לחץ דם בשם דיזותיאזיד. הוא עשוי לגרום להפחתת אש

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/03/2004 תאריך עדכון: 29/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

התחלתי לקחת כדור להורדת לחץ דם בשם דיזותיאזיד. הוא עשוי לגרום להפחתת אשלגן. רציתי לברר מה ואיזו כמות עלי לאכול על מנת לשמור על רמת אשלגן בגוף. כמו כן האם גם עגבניה מתאימה למטרה זו.

תשובה:

פירות וירקות, בננות, עגבניות ופירות הדר בפרט עשירים באשלגן ויש להרבות בצריכתם אם נוטלים תיאזידים. מומלץ להתייעץ עם דיאטנית ו/או עם הרופא שרשם לך את התרופה. מצ"ב רשימת מאכלים לפי תכולת האשלגן בהם. http://www.pamf.org/patients/pdf/potassium_count.pdf

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ודים טשליקוב
ד"ר ודים טשליקוב רפואת כאב
ד"ר רונן קרפ
ד"ר רונן קרפ אורתופדיה
ד"ר אמין שעלאן
ד"ר אמין שעלאן רפואה אסתטית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו