דלג לתוכן
התחלתי לקחת כדור להורדת לחץ דם בשם דיזותיאזיד. הוא עשוי לגרום להפחתת אש
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/03/2004 תאריך עדכון: 29/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

התחלתי לקחת כדור להורדת לחץ דם בשם דיזותיאזיד. הוא עשוי לגרום להפחתת אשלגן. רציתי לברר מה ואיזו כמות עלי לאכול על מנת לשמור על רמת אשלגן בגוף. כמו כן האם גם עגבניה מתאימה למטרה זו.

תשובה:
פירות וירקות, בננות, עגבניות ופירות הדר בפרט עשירים באשלגן ויש להרבות בצריכתם אם נוטלים תיאזידים. מומלץ להתייעץ עם דיאטנית ו/או עם הרופא שרשם לך את התרופה. מצ"ב רשימת מאכלים לפי תכולת האשלגן בהם. http://www.pamf.org/patients/pdf/potassium_count.pdf

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' תרצה פוקס
פרופ' תרצה פוקס קרדיולוגיה
5
( 12 חוות דעת )
"רופא מצטיינת. הצליחה לעזור לי במקום שאחרים לא נצליחו"
ד"ר רות וינברג
ד"ר רות וינברג רפואת שיניים
5
( 9 חוות דעת )
"ד״ר רות וינברג רופאה מקצועית, אדיבה וטיפלה בי במסירות ובסבלנות רבה. לא חשתי כאב או אי נוחות בזמן הטיפול. הטיפול עבר בנועם והתוצאה לשביעות רצוני. אמליץ עליה בחום."
מיכל אלון
מיכל אלון טיפול
מומחית להתפתחות תינוקות
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו