דלג לתוכן
כאבי ראש בעת נטילת אלטרוקסין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/04/2008 תאריך עדכון: 03/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת תרופה לבלוטת התריס. בבדיקות ה- TSH היה 6.2, וכעת, חודשיים לאחר נטילת 50 מ"ג, ירדו הערכים. אבל מאז נטילת התרופה, ואני לא יודעת אם יש לזה קשר לתקופה, אני סובלת מכאב ראש עמום משעות הצהריים, כאב שלא מרפה עד שאני לוקחת משכך כאבים כאשר זה כ

תשובה:
כאבי ראש אינה תופעת לוואי ידועה של אלטרוקסין. במידה והכאב נמשך, פני לבדיקת נוירולוג במסגרת קופת חולים. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר נסיה לנג פרנקו
ד"ר נסיה לנג פרנקו יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר נסיה לנג היא רופאה מדהימה, מקצועית ומלאת רגישות. אני נוסעת אליה מרחוק כי אין כמוהה- שילוב של מקצועיות שיא ואנושיות מדהימה. תודה על האפשרות להיות מטופלת שלה."
ד"ר בת אל בר אלומה
ד"ר בת אל בר אלומה ריאות
רופאה מומחית ברפואת ריאות ילדים
ד"ר יונתן קוגן
ד"ר יונתן קוגן קרדיולוגיה
מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב, אסותא אשדוד, קרדיולוג מומחה במחלות לב והתמחות בהפרעות קצב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו