דלג לתוכן

אינטראקציה בין פרופסיה לבין היפריקום

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/09/2010 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

אני בן 26. התחלתי לאחרונה ליטול פינאסטריד לטיפול בהתקרחות. כמו כן אני לוקח היפריקום לטיפול בדיכאון. רציתי לדעת אם ידוע בספרות הרפואית על תגובות בין-תרופתיות בין תרופות אלו. אני שואל כי ראיתי באינטרנט כמה אזכורים שרומזים ששימוש בהיפריקום עלול להור

תשובה:

לא מצאתי שישנה אינטראקציה בין שתי תרופות אלה. אתה יכול לקחת אותן יחד. אם תרגיש תופעות לוואי בלתי רצויות, אתה מוזמן לפנות אלינו בשנית או להיוועץ ברופא המטפל. ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר איאד גאדאללה- מרפאה לשיניים ורפואה אסתטית
ד"ר איאד גאדאללה- מרפאה לשיניים ורפואה אסתטית רפואת שיניים
ד"ר יפעת סנדלר
ד"ר יפעת סנדלר רפואת כאב
פרופ' חנן גוזנר-גור
פרופ' חנן גוזנר-גור פנימית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו