דלג לתוכן
דיכאון ונטילת התרופה היפריקום אני סובל מדיכאון ומטופל בתרופות. מצבי השתפ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/01/2001
1 דקות קריאה
שאלה:

דיכאון ונטילת התרופה היפריקום אני סובל מדיכאון ומטופל בתרופות. מצבי השתפר בעקבות הטיפול בתרופות ושיחות עם הפסיכיאטרית, אולם קשה לי מאוד להתעורר בבוקר. בעבר לקחתי תרופה בשם היפריקום, וזה עזר במידה מסוימת. האם תרופה זו מזיקה? האם יש משהו אחר שאוכל להיעזר בו כדי שהקימה בבוקר לא תהיה סיוט?

תשובה:
היפריקום הוא צמח מרפא. בשנים האחרונות גבר השימוש בו בארה"ב ובאירופה למגוון רחב של התוויות הכוללות בין היתר: דיכאון, חרדה, ואיידס. בגרמניה אישרה רשות התרופות הפדרלית את ההיפריקום לטיפול בחרדה, בדיכאון, ובהפרעות שינה, ומידי שנה נרשמים שם שלושה מיליון מרשמים להיפריקום, פי 25 יותר מאשר (Prozac) Fluoxetine
רופאים בתחום
ד"ר קונסטנטין קגסוב
ד"ר קונסטנטין קגסוב אורתופדיה
אורתופד, מומחה בתחומי כף הרגל והקרסול, לקוחות כללית מושלם ולקוחות פרטיים בלבד
ד"ר יהונתן קפלן
ד"ר יהונתן קפלן עור ומין
4.9
( 155 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
ד"ר קרן גבע
ד"ר קרן גבע נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחית בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד, מנהלת את היחידה לנוירולוגית ילדים בבית החולים מאיר, כפר-סבא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו