דלג לתוכן
הצורך בנטילת אנטיביוטיקה להכחדת החיידק סטרפטוקוק
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/01/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כשבוע בעלי התעורר עם חום וכאבי גרון שחלפו ללא שום טיפול אחרי כיומיים שלושה. אך במשטח גרון שעשו לו נמצא כי יש לו חיידק. מה עליו לעשות? לקחת אנטיביוטיקה למרות שלא כואב לו יותר הגרון, או לחכות ולקחת אנטיביוטיקה אם יופיע הכאב מחדש? אמרו לנו שחיידקי גרון יכולים להזיק לאיברים אחרים ושחובה לטפל בהם.

תשובה:
אני מאמינה שהחיידק שהופיע הוא סטרפטוקוק, לכן רצוי לקחת אנטיביוטיקה למרות שחלפו הכאבים ולהיפטר מהחיידק, בעיקר כדי למנוע את הסיבוכים שלו. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
ד"ר רוברט הפנר
ד"ר רוברט הפנר קרדיולוגיה
5
( 14 חוות דעת )
"קיבלתי יחס אישי, מקצועי ורגיש."
ד"ר חוסאם עמאשה
ד"ר חוסאם עמאשה רפואת שיניים
4.7
( 21 חוות דעת )
"טוב מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו