דלג לתוכן
אומגה 3 ועליה בתפקודי הכבד
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/03/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

בשנה האחרונה לקחתי בקביעות תוסף מזון, אומגה שלוש, והנה בבדיקת דם התברר שהערכים של תפקודי הכבד גבוהים, בערך 500. הרופא המליץ להפסיק עם תוסף המזון, ואכן, לאחר חודש, עשיתי שוב בדיקה והערכים היו תקינים. לאחר זמן, הרופא אמר שאולי אין קשר, ושוב התחלתי לקחת אומגה 3. לאחר חודש שוב הופיעו ערכים גבוהים בתפקודי הכבד. האם בכל זאת יש קשר? האם ידוע לכם על כך?

תשובה:
לא מצאתי קשר בין אומגה 3 לבין עלייה בתפקודי כבד. אבל העובדות מדברות בעד עצמן, ולכן במקרה שלך, עדיף שלא לקחת אומגה 3. נסי לקבל אומגה 3 ממוצרי מזון ולא דרך כדורים. אני מצרפת קישור לדף עם פירוט של מוצרי המזון המכילים אומגה 3. http://www.anonymous.org.il/nut-omega3.htm
רופאים בתחום
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
ד"ר עמית דרוין
ד"ר עמית דרוין פנימית
4.9
( 18 חוות דעת )
"רופא מאוד מקצועי ונעים"
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו