דלג לתוכן
תופעות לוואי בנטילת גלולות למניעת הריון מסוג פמינט
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/04/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

התחלתי לקחת גלולות למניעת הריון, והגלולות שנרשמו לי הן מסוג פמינט. בשבוע השלישי היו לי דימומים קלים מאוד, ועכשיו סיימתי חבילה, וכבר שבוע לא קיבלתי מחזור. עשיתי בדיקה, ואני לא בהריון. למה אני לא מקבלת מחזור? במהלך החודש היו לי כאבי ביוץ. איך זה יכול להיות שבייצתי עם גלולות? האם הגלולות לא משפיעות עלי ואני כלל לא מוגנת?

תשובה:
הגלולות פמינט שייכות לגלולות "מהדור החדש". גלולות אלו מכילות מינון נמוך יחסית של הורמונים, ועל כן השימוש בהן אמור להיות נטול תופעות לוואי מטרידות הכרוכות בנטילת הורמונים (גודש בשדיים, בחילות ועוד). עם זאת, אחת מתופעות הלוואי שעשויות להופיע בעת נטילת גלולות אלו, היא דימומים בין-מחזוריים. לרוב, לאחר שרמות ההורמונים מתאזנים התופעה חולפת. לגבי הכאבים שחשת, לא נראה שמדובר בכאבי ביוץ. אני ממליצה לך לנסות להשתמש בגלולות במשך חודש נוסף. אם התופעה תחזור, גשי לרופא ונסי להחליף את סוג הגלולות. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר גל מיכאלי-גלר
ד"ר גל מיכאלי-גלר יישור שיניים ולסתות
4.9
( 9 חוות דעת )
"מקצועיות,רגישות,זמינות"
מרפאת שיניים האומה
מרפאת שיניים האומה שתלים דנטאליים
5
( 4 חוות דעת )
"מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר ."
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו