דלג לתוכן
תסמינים דמויי הריון אחרי גרידה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/06/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

עברתי גרידה לפני שלושה ימים עקב היעדר עובר בשק הריון בשבוע התשיעי. כמה זמן לאחר גרידה עדיין נמשכים תסמיני ההריון? אני עדיין חשה חולשה ובחילות.

תשובה:
צר לי על הגרידה שנאלצת לעבור. לאחר גרידה עלולים להופיע התסמינים שאת מתארת: חולשה, בחילות, אי-נוחות בבטן ועוד. התסמינים הללו קשורים גם להורמונים שישנם בגוף בשל ההריון, גם לתהליך הגרידה עצמו, וגם לפן הנפשי. אין זמן מוגדר להיעלמות התסמינים, אך לאחר כשבוע עד 10 ימים, רוב הנשים "חוזרות לעצמן". מידע נוסף תוכלי למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_081708_13.asp
רופאים בתחום
ד"ר תמר קורן
ד"ר תמר קורן עור ומין
5
( 12 חוות דעת )
"ד"ר תמר קורן מקצועית ונעימה. יסודית ואדיבה. הרגשתי שהבן שלי בידיים טובות."
ד"ר פולינה אוסטרובסקי
ד"ר פולינה אוסטרובסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
גינקולוגית בכירה ורופאת פוריות בהרצליה מדיקל סנטר, בבית החולים לניאדו ובמרפאתה הפרטית
 קרן עקיבא - N.D נטורפתית
קרן עקיבא - N.D נטורפתית נטורופתיה
5
( 15 חוות דעת )
"הגעתי לקרן בעקבות כאבי בטן שלא פסקו , בפגישה עם קרן הותאם לי תפריט במיוחד בשבילי ובנוסף קיבלתי צמחי מרפא להקלה על כאבי הבטן קרן ליוותה אותי לאורך כל התהליך ועדכנה את התפריט בהתאם למצבי ממליץ בחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו