דלג לתוכן
אימי סובלת מאי ספיקת לב בגלל אוטם שריר הלב - המתבטאת בעיקר בבצקות ברגלים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/02/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

אימי סובלת מאי ספיקת לב בגלל אוטם שריר הלב - המתבטאת בעיקר בבצקות ברגלים, הצטברות נוזלים מרובה, בעיקר באזור הבטן וכן סביב הכבד. סובלת מקשיי נשימה (גם על רקע אסתמטי). מטופלת במשתן פוסיד וכן נוטלת דימיטון, קומדין הפסיקה לקחת קונברטין. מינון הפוסיד הוכפל עקב החמרה באי ספיקת לב. סובלת מנפיחות גדולה מאוד בבטן עקב הצטברות נוזלים. הבעיה לא נפתרה למרות המינון הגבוה של המשתן - פוסיד (4 ביום). * האם קיים משתן טבעי יעיל ורב עוצמה ללא תופעות לוואי? * האם קיים טיפול טבעי לאי ספיקת לב ?

תשובה:
לא קיים ריפוי טבעי לאי ספיקת לב ופוסיד הוא משתן מעולה. אולי יש מקום לשקול תרופה בשם אלדקטון. אנא התייעצו עם הרופא הפנימאי שלכם.
רופאים בתחום
ד"ר אריאל אורן
ד"ר אריאל אורן אורתופדיה
4.8
( 25 חוות דעת )
"דוקטור אריאל נתן לי את הרושם מיד אם יכנסי לקליניקה שלו שיש לי על מי לסמוך מדבר בגובה העיניים עם סבלנות לא מסתכל בשעון לא מדבר בטלפון כל כולו רק איתי ואליי וזה נותן המון ביטחון תודה רבה"
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
ד"ר הדר קולב
ד"ר הדר קולב נוירולוגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בעל ידע נרחב ומקיף בתחום, לרבות בחידושים האחרונים. מאוד יסודית ונעימה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו