דלג לתוכן
טיפולים להזעת יתר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/02/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

כבר 6 שנים אני משתמשת ב- anhydrol forte לטיפול בהזעה. העניין הוא שאין לי הזעת יתר, רק ריח רע מבית השחי כשאני נמצאת בסיטואציות מרגשות. היום, אחרי 6 שנים, אני חוששת שזה כבר מסוכן להשתמש בתכשיר הזה, במיוחד אחרי שאמרו שדיאודורנטים גורמים לסרטן השד. מה אני יכולה לעשות?

תשובה:
Anhydrol Forte (Aluminium Chloride)
רופאים בתחום
ד"ר ויקטור קוראקין
ד"ר ויקטור קוראקין כירורגיה
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא היה מאוד קשוב והשירות לםני ואחרי הניתוח היה מעולה מאוד ממליצה"
ד"ר יסמין זועבי
ד"ר יסמין זועבי נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
4.8
( 6 חוות דעת )
"רופאה מקצועית ממלצים מאוד עליה, נתנה מענה מקצועי ויחס מקסים"
פרופ' רן אורן
פרופ' רן אורן גסטרואנטרולוגיה
4.9
( 62 חוות דעת )
"רופא מצוין"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו