דלג לתוכן
כאבי בטן לאחר דלקת גרון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 05/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אחרי דלקת בגרון שחלפה הופיעו כאבי בטן חזקים. לקחתי אקמול ואופטלגין ללא הועיל. מה עלי לעשות?

תשובה:
לעיתים, בעקבות דלקת גרון חריפה יש הגדלה של בלוטות בטניות עם כאבי בטן, מצב שנקרא Mesenteric Lymphadenitis. יש לקחת משטח גרון ולשקול טיפול אנטיביוטי. הגדלת בלוטות בטניות בעקבות דלקת עלולה לגרום לכאבי בטן. עלייך להיבדק על ידי רופא פנימי. ד"ר משה ארוך - רופא משפחה ומתמחה ברפואת ספורט
רופאים בתחום
ד"ר אסנת שטרייכמן
ד"ר אסנת שטרייכמן ריאות
מומחית לרפואה פנימית ומחלות ריאה, מנהלת השירות להשתלות ריאה - מרכז רפואי רבין
ד"ר רונן ברנר
ד"ר רונן ברנר אונקולוגיה
5
( 9 חוות דעת )
"מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר"
ד"ר יואב איזנברג
ד"ר יואב איזנברג אנדוקרינולוגיה
אנדוקרינולוג בכיר בשרותי בריאות כללית, תל אביב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו