דלג לתוכן
נטילת גלולות למניעת הריון - דימום
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 05/10/2008 תאריך עדכון: 12/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי מחזור בזמן לקיחת גלולות מסוג פמינט (סגולות). האם זה רגיל?

תשובה:
גלולות משנות את המאזן ההורמונלי הטבעי, ועל כן, בחודשים הראשונים לנטילתן, יתכנו בהחלט דימומים בין-מחזוריים. אין סיבה לדאגה, התופעה נורמלית ואת עדיין מוגנת. בתקופת הסתגלות זו, תיתכן גם הופעה מוקדמת מהרגיל של הדימום הווסתי. אינני יודעת מתי התחלת ליטול את הגלולות, אך אם במחזורים הבאים (עד 4 חודשים מתחילת הנטילה), התופעה תימשך, כדאי לשקול החלפת סוג הגלולה, כיוון שהדימומים הללו בוודאי לא נוחים לך. כמו כן, חשוב לא לפספס אף גלולה, שכן פספוס של גלולה (אפילו אחת), עשוי לגרום גם הוא לדימומים מסוג זה. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר מרינה ארביטמן
ד"ר מרינה ארביטמן פסיכיאטריה
מנהלת ארצית של מחלקת אשפוז בית פסיכיאטרי בצבר רפואה
ד"ר גיא מעוז
ד"ר גיא מעוז אורתופדיה
5
( 4 חוות דעת )
"הגעתי לאחר שהות של יומיים ברשימת המתנה, כל הכבוד.. טיפול ואבחנות מצוינות (למיטב הבנתי)."
פרופ' לנדאו דניאל
פרופ' לנדאו דניאל ילדים
5.0
( 59 חוות דעת )
"הפרופסור דניאל לנדאו מקצועי מאוד הסביר את ממצאי הבדיקה בצורה ברורה ונגישה, תוך התייחסות לכל שאלה שהעלתי."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו