דלג לתוכן
תינוק עם גודש בדרכי הנשימה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/05/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

בני בן 7 חודשים וסובל משיעול -שככל הנראה נגרם כתוצאה מ Post Nasal Drip Syndrome. האם מוטב שיישן על הבטן מאשר על הגב?

תשובה:
לא מומלץ להשכיב את התינוק על בטנו כאשר הוא סובל מ- Post Nasal Drip מכיוון שבתסמונת זו, דרכי האוויר העליונות של התינוק גדושות בהפרשות. עדיף להשכיבו על הגב עם מעט הגבהה על מנת להקל עליו ולגרום לאוורור טוב יותר של דרכי האוויר והריאות. באופן כללי אני ממליץ לכם (אם עוד לא עשיתם זאת) להיוועץ ברופא אף-אוזן-גרון מומחה לילדים על מנת שיבדוק ויתרשם ויוכל להציע לכם טיפול מתאים. בברכה, ד"ר עידו ווליניץ - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' אנה לכוביצקי
פרופ' אנה לכוביצקי עור ומין
מומחית למחלות עור ומין, מומחית למחלות שיער
ד"ר גיא מעוז
ד"ר גיא מעוז אורתופדיה
5
( 4 חוות דעת )
"הגעתי לאחר שהות של יומיים ברשימת המתנה, כל הכבוד.. טיפול ואבחנות מצוינות (למיטב הבנתי)."
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"ד"ר שרון דמול רופאה בחסד עליון. מסבירה בצורה מקצועית, אדיבה ומסורה מאד . עונה על כל שאלה. הלוואי וכולם יהיו ככה. ממליצה מאד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו