דלג לתוכן
מה מבטא ערך גבוה של INR?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/05/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

האם כאשר רמת ה- INR גבוהה, 5 או יותר, אומרים להרגיש זאת, או שזו רק סכנה לדימום?

תשובה:
כאשר ערך INR גבוה, הדבר מבטא דם "דליל", כלומר, שזמן הקרישה שלו ארוך, דבר שעלול לגרום לדימום עד כדי סכנת חיים. האדם אינו אמור לסבול מתסמינים כלשהם או להרגיש כי ה- INR גבוה. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' רונן דבי
פרופ' רונן דבי אורתופדיה
5.0
( 39 חוות דעת )
"תודה והערכה רבה על הּטיפול המקצועי והמסור ועל ההתייחסות לכל שאלה ונושא שעולה 🙏❤️"
ד"ר אילן הוכמן
ד"ר אילן הוכמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 11 חוות דעת )
"החוויה היית מושלמת, מפגישת הייעוץ וכל תהליך הניתוח, והכי חשוב התוצאה לאחר ניתוח! הכל היה מושלם מקצועי ואישי ממליץ בחום !"
פרופ' דב היימר
פרופ' דב היימר ריאות
רופא ריאות, לשעבר מנהל יחידת הריאות בסורוקה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו