דלג לתוכן
חולשה אצל אישה שמיניקה תקופה ממושכת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 30/05/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

בשל עייפות וחולשה במשך כשבועיים עשיתי בדיקות. אני מיניקה כבר 3.5 שנים. תוצאת בדיקת TSH היתה 6.11. תוצאת בדיקת T4 היתה 14.3. הבנתי שהתוצאות גבוליות. האם זה מצב הדורש טיפול, והאם הוא יכול להיות קשור להנקה?

תשובה:
אין צורך בטיפול כשתוצאות בדיקות בלוטת תריס הן רמה זו, צריך רק לעקוב אחר המגמה. לא ברור לי משך ההנקה הארוך. תינוק לאחר 6 חודשי הנקה זקוק לתוספות מזון אחרות וההנקה לא מספיקה לו. לכן הגיע הזמן להתחיל תהליך גמילה. מצב הנקה ארוך כזה רק גורם לדלדול מאגרים אצלך. ד"ר משה ארוך - רופא משפחה ומתמחה ברפואת ספורט
רופאים בתחום
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
ד"ר בתיה יפה
ד"ר בתיה יפה כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית
ד"ר עמית דרוין
ד"ר עמית דרוין פנימית
4.9
( 18 חוות דעת )
"רופא מאוד מקצועי ונעים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו