דלג לתוכן
לקיחה עודפת (יום ה- 22) של גלולה למניעת הריון מה צריך לעשות במידה ונערה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 07/11/2001
1 דקות קריאה
שאלה:

לקיחה עודפת (יום ה- 22) של גלולה למניעת הריון מה צריך לעשות במידה ונערה המשתמשת בגלולות למניעת הריון (הרמונט) לוקחת בטעות גלולה נוספת ביום ה 22 במקום להפסיק ביום ה 21 ? האם זה משפיע על מחזור הווסת?

תשובה:
יש לחכות 7 ימים ולהמשיך לקחת את הגלולות כרגיל. טעות כזו לא תגרום להפרעה במחזור הווסת. [11/07/2001]
רופאים בתחום
ד"ר אלכסנדר אדלמן
ד"ר אלכסנדר אדלמן אורתופדיה
אורתופד מנתח מומחה -מומחה להחלפות מפרקים
ד"ר ואיל ח'ורי
ד"ר ואיל ח'ורי כירורגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד: תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי, על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות. היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר מעריכה מאוד! 🙏"
פרופ' עימאד אבו אל נעאג'
פרופ' עימאד אבו אל נעאג' כירורגיית פה ולסת
5
( 5 חוות דעת )
"הערכתי העמוקה לפרופסור אבו נעאג על מקצועיותו יוצת הדופן ,סבלני ,מסור , אמין , מעניק ביטחון וטיפול מצוין ..תודה ..תודה ...🪻"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו