דלג לתוכן
טעם מוזר בפה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/07/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת מטעם רע בפה בזמן האחרון באופן קבוע. אין לי ריח רע או משהו כזה, רק הטעם - כאילו משהו "מקולקל " בפה. לא משנה מה אני אוכלת או שותה זה לא עוזר. ממה זה נובע ?

תשובה:
שינויים בטעם יכולים לנבוע מכמה סיבות, ביניהן: גיל מבוגר, יובש פה, תרופות שונות, חסרים תזונתיים במינרלים שונים (אבץ, B12) , פגיעה בחוש הריח, מחלות שונות, עישון. ראשית יש לשלול כל אחת מן הסיבות הללו ולבצע בדיקה מקיפה של חלל הפה. אני מציע כי תיגשי לרופא שיניים לצורך בירור מקיף, רצוי מומחה ברפואת הפה. בברכה, ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים
רופאים בתחום
ד"ר ניר פילוסוף
ד"ר ניר פילוסוף רפואת שיניים
5
( 6 חוות דעת )
"ניר רופא קסום- מאוד מקצועי , מבין את העולם של כל הפה במקסימום. מאוד רגיש לסיטואציה ומשרה המון ביטחון ."
פרופ' תרצה פוקס
פרופ' תרצה פוקס קרדיולוגיה
5
( 12 חוות דעת )
"רופא מצטיינת. הצליחה לעזור לי במקום שאחרים לא נצליחו"
ד"ר גבי וינשטיין
ד"ר גבי וינשטיין נוירולוגיה
נוירולוג מבוגרים ועוסק באבחון וטיפול בשלל נושאים בנוירולוגיה כללית, מתמקצע בנושא של הפרעת קשב במבוגר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו