דלג לתוכן
האם לקיחת כדורי סידן יכולה לגרום לאבנים בכליות?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/07/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

האם לקיחת כדורי סידן יכולה לגרום לאבנים בכליות? אם כן, אילו בדיקות צריך לעבור מי שעליו לקחת באופן קבוע כדורי סידן?

תשובה:
רק מי שיש לו נטיה לפתח אבנים מסוג של סידן, וגם אז צריך לבדוק את צפיפות העצם ולקבוע מינון מדויק של הסידן. ד"ר משה ארוך - רופא משפחה
רופאים בתחום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
ד"ר ג'רמי מולד
ד"ר ג'רמי מולד נוירולוגיה
5
( 16 חוות דעת )
"מקצועית ואנושית"
ד"ר עמית דרוין
ד"ר עמית דרוין פנימית
4.9
( 18 חוות דעת )
"רופא מאוד מקצועי ונעים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו