דלג לתוכן
איחור במחזור אחרי הפסקת איקאקלומין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/07/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני מטופלת כבר חודשיים באיקאקלומין ואורביטול בכדי להיכנס להריון ללא הצלחה. החודש עשיתי הפסקה מהטיפולים, ויש לי איחור במחזור. אני מקבלת מחזור כל 25-24 יום. לפני יומיים עשיתי בדיקת הריון ביתית שהיתה שלילית. למה המחזור מאחר? האם יכול להיות הריון למרות הבדיקה השלילית? מה לעשות אם לא אקבל?

תשובה:
האיחור במחזור שלך יכול להיות כתוצאה משינויים הורמונליים כעת לאחר הפסקת נטילת האיקאקלומין. בנוסף, יכול להיות כי מדובר בהריון בשלבים מאוד מוקדמים, ולכן תוצאות בדיקת ההריון הביתית היו שליליות. זו בדיקה איכותית, הנותנת תוצאה של שלילי או חיובי לפי ערך הורמון הבטא בשתן. אם אכן מדובר בהריון בימיו הראשונים, הערך של הורמון הבטא אינו גבוה מספיק על מנת להראות תוצאת חיובית בבדיקה. רמת ה- HCG, הורמון הבטא, מכפילה את עצמה כל יומיים-שלושה בשלבים המוקדמים של ההריון, ולכן אמליץ לך להמתין מספר ימים ולבצע את הבדיקה שוב אם לא הופיעה הווסת. בהצלחה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
פרופ' עמית תירוש
פרופ' עמית תירוש אנדוקרינולוגיה
5
( 31 חוות דעת )
"תודה לפרופ' עמית על ההסבר המפורט ,סבלנות ,אכפתיות, ומקצועיות ."
פרופ' לאון גרינהאוס
פרופ' לאון גרינהאוס פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה באבחון וטיפול דיכאון, חרדה, מאניה דיפרסיה ומצבים פסיכיאטרים מורכבים-פרופסור אמריטוב האוניברסיטה העברית, לשעבר מנהל בית חולים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו