דלג לתוכן

שאלה

אני בן 58 וצועד כל יום כ-40 דקות בדופק של כ-115. לאיזה דופק צריך לשאוף כדי לשפר כושר לב-ריאה, שריפת קלוריות וכו'? אם דופק המטרה הוא כ-135 או 139, כמה זמן צריך לצעוד בקצב שישמור דופק זה להשגת מטרות אלה?

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/10/2008
1 דקות קריאה

תשובה:

אתה צריך ללכת בדופק של 140-130 כדי לשפר את הכושר האירובי, 10 דקות ראשונות בדופק של 115, ואז לעלות לדופק של 140-130 למשך חצי שעה נוספת. אפשר לעלות למספר דקות בכל פעם לדופק 150 ולרדת חזרה ל-130 וכך לשפר את הסיבולת. עם הזמן, תרגיש שאתה צריך להגביר יותר את הקצב כדי להגיע לדופק המטרה. בהצלחה יפה וולנסקי - מאמנת כושר אישית וקבוצות. מתמחה באימונים על טרמפולינה, נשים אחרי לידה, ילדים עם בעיות השמנה ואנשים עם מגבלות פיזיות קלות.דואר אלקטרוני: vyaffa@walla.co.il, סלולר: 050-8355085
רופאים בתחום
ד"ר יומנא עמשה
ד"ר יומנא עמשה יישור שיניים ולסתות (אורתודונטיה)
פרופ' אילן רון
פרופ' אילן רון אונקולוגיה
ד"ר רון סלע
ד"ר רון סלע קרדיולוגיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו