דלג לתוכן
אספירין ופלאויקס לבעל חוסר ב- G6PD .
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/11/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי חוסר ב-G6PD, ולאחר תוצאות MRI הוחלט כי אקח אספירין . מאחר וחל איסור על לקיחת אספירין בגלל ה- G6PD - נבדקת אפשרות לקיחת פלאויקס . אני לוקחת בקביעות לוסק + אלטרוקסין + סימבאסטאטין להורדת כולסטרול + חומצה פולית + B12 (אני אנמית) + מגנזיום + B5 + B1. האם מותר לי פלאויקס (הבנתי מתוך קריאה פה באתר כי התרופה בעייתית ויכולה לגרום למחלת דם). איזו תרופה אני יכולה לקחת במקום אספירין ופלאויקס, שתתאים גם לחוסר G6PD ?

תשובה:
לפי הוראות משרד הבריאות שפורסמו ב-2003, אספירין מותרת לשימוש בחולים עם חוסר של האנזים G6PD - ואינה גורמת להם לנזק. תוכלי לקרוא על כך באינפומד: http://www.infomed.co.il/news/n_010303_1.htm
רופאים בתחום
ד"ר גיא תם
ד"ר גיא תם עיניים
4.9
( 145 חוות דעת )
"רופא מדהים הולכת אליו פעם בשנה במשך שנים לא אחליף אותו לרופא אחר!"
ד"ר רוני שפר
ד"ר רוני שפר ילדים
5
( 27 חוות דעת )
"דר רוני דאג וטרח כדי להעניק לביתי את הטיפול הכי טוב ועזר לנו לקבל את האישורים הנדרשים"
ד"ר קרן גבע
ד"ר קרן גבע נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחית בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד, מנהלת את היחידה לנוירולוגית ילדים בבית החולים מאיר, כפר-סבא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו