דלג לתוכן
מיגרנות וחוסר יציבות אצל אישה אחרי השתלת כליה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/08/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת ממיגרנות מזה שנים עם תופעה של צלליות והבזקים והתקפים של 40 דקות, שבהם אני לא רואה בשדה ראיה אחד. נטלתי מיגרלב 2000 למניעה וזה עזר לי מאוד. לפני כשנה עברתי השתלת כליה ובעקבותיה אני נוטלת כדורים לדיכוי מערכת החיסון, ולכן אינני יכולה ליטול את מיגרלב, ולאחר הפסקה גדולה בהתקפים, כעת הם חוזרים עכשיו בהפרשים של כמה ימים ומנטרלים אותי לגמרי. בנוסף לכך, יש לי תחושה של חוסר פוקוס והרגשה כאילו שאני לא יציבה. נוירולוג שבדק אותי לא מצא שום בעיה, אך אף רופא לא מכיר את הסימפטומים האלה של חוסר פוקוס, והייתי מעוניינת לדעת מה גורם לכך, וכמובן מה גורם להתקפי המיגרנה הללו, ואם אוכל ליטול תרופות שיכולות למנוע את ההתקפים בשילוב עם הכדורים שאני נוטלת בגלל ההשתלה.

תשובה:
נשמע שאת סובלת מאוד מההתקפים. טשטוש ראיה הוא סימפטום מוכר המתרחש בדרך כלל לפני הופעת הכאב ונעלם עם הגעתו. אינני יודעת אם לכך את מתכוונת בחוסר הפוקוס. הקישור הבא מוביל לרשימה של מספר תרופות לטיפול במיגרנה, עייני בו: http://www.infomed.co.il/doSearch.asp?usage=115
רופאים בתחום
ד"ר יובל הורביץ
ד"ר יובל הורביץ נפרולוגיה
5
( 242 חוות דעת )
"נעים הליכות. נחמד כשה רופא מסביר הכל ונותן יחס כאילו אתה הבנאדם הכי חשוב לו. מגיעה לו תודה מכל הלב"
ד"ר פיליפ רוזינסקי
ד"ר פיליפ רוזינסקי אורתופדיה
5.0
( 47 חוות דעת )
"ד"ר רוז'נסקי הוא רופא עם המון ידע, הבנה, רגישות ואיש שיודע להרגיע. הוא ענייני תכליתי ומקצועי מאוד, בהחלט ממליצה עליו למי שזקוק לי עזר בעניין הכתף."
ד"ר אירית יעקבי
ד"ר אירית יעקבי רפואת שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו