דלג לתוכן
על הרניה ופוריות הגבר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/08/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

במשך 10 שנים בעלי סובל מ- "כילה" - שבר (אינני יודעת את השם הרפואי). אציין שהמקום נפוח מאוד! א. עד כמה זה מסוכן? ב. האם זה יכול לפגוע בפוריות? ג. האם יש קשר בין המיגרנות (שמלוות בהקאות וחולשה) לבין השבר?

תשובה:
א. לא ציינת היכן מצוי השבר ומה גודלו, ולכן קשה לקבוע את מידת הסיכון. הסכנה בבקע היא כליאה של לולאת מעי בתוכו, באופן הגורם ללחץ ולהפרעה לאספקת הדם למעי, ולכן לנמק. תוכלי לקרוא על כך בשאלות שנשאלו בעבר באינפומד: http://www.infomed.co.il/questions/q_092105_2.htm
רופאים בתחום
ד"ר קרן בן ארי - מעוז
ד"ר קרן בן ארי - מעוז עור ומין
5.0
( 25 חוות דעת )
"מצויין"
פרופ' אליזבט הלף און
פרופ' אליזבט הלף און פנימית
4.7
( 15 חוות דעת )
"לאחר הייעוץ ובדיקה אצל פרופ' אליזבט הלף און היא השרתה תחושת ביטחון לגבי המשך מעקב , הייתה יסודית ומקצועית ונתנה לנו תחושה נעימה מאוד"
ד"ר אורי קינן
ד"ר אורי קינן כירורגיה אורתופדית
מנהל היחידה לניתוחי עמוד שדרה במרכז הרפואי רמב”ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו