דלג לתוכן
בקע טבורי שמצריך ניתוח
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/08/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 15. מאז לידתי הפופיק שלי בולט כלפי חוץ. כשנוגעים בו הוא אפילו קצת כואב כאב חזק ורגעי. אני פוחדת ואינני יודעת מה לעשות. האם מצב זה מסוכן? לפי תיאורך, יש לך בקע טבורי מולד. בגיל 15 לא סביר שהבקע ייסגר מעצמו, ולכן המלצתי היא לעבור ניתוח לתיקון הבקע ואז יש אפשרות סבירה שחששותיך, כמו גם הליקוי בדימוי הגוף שלך, ייעלמו. ד"ר נחום ורבין

תשובה:
מומחה לכירורגיה כללית
רופאים בתחום
ד"ר הדר קולב
ד"ר הדר קולב נוירולוגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בעל ידע נרחב ומקיף בתחום, לרבות בחידושים האחרונים. מאוד יסודית ונעימה"
ד"ר פבלו אריאל רויטמן
ד"ר פבלו אריאל רויטמן פסיכיאטריה
4.9
( 38 חוות דעת )
"הגענו לדוקטור רויטמן בעקבות המלצות משני אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש והם צדקו לגמרי. דוקטור רויטמן הראה ידע רב ניסיון רב ויכולת אבחון מצויינת . החוויה היא שיש עם מי לדבר גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. מישהו שמבין שיודע ושאכפת לו. לאחר התנסות עם הרבה פסיכיאטרים מדובר ממש בחוויה מתקנת. תודה."
ד"ר אורי נץ
ד"ר אורי נץ כירורגיה
סגן מנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כירורג בכיר בתחום הכירורגיה הכללית וכירורגיה של המעי הגס והרקטום
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו