דלג לתוכן
כאבים לאחר עקירת שיני בינה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/01/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 21. עברתי עקירת שיני בינה כירורגית לפני 11 יום, בשיניים התחתונות. היתה הקלה ליום אחד אחרי הניתוח, אבל מאז אני סובלת מכאבים חזקים מאוד, לא עובדת, ומתפקדת רק עם משככי כאבים. הלכתי לרופא שעשה לי את העקירה, הוא עשה לי שטיפה של המקום ושם חומר כלשהו בשתי השיניים, ואמר שתהיה הקלה, ושאין בעיה מיוחדת כמו זיהום או דלקת. זה היה לפני כמעט שבוע, ועדיין אין שום הקלה בכאבים. לקחתי את האנטיביוטיקה שניתנה לי ואני מגרגרת מי מלח. האם זה טבעי שעדיין יכאב לי? המצב פשוט לא משתפר ואפילו מחמיר: לפתע נהיה כואב לי יותר כשאני אוכלת, דבר שכבר נעלם לתקופה מסויימת. אני כבר מיואשת.

תשובה:
צפויים להיות כאבים במשך כשבוע לאחר עקירת שן, אולם ישנם מצבים שבהם הכאב נמשך זמן רב יותר, וצריך להתאזר בסבלנות, כמובן לאחר שרופא השיניים בדק וראה שאין זיהום או סיבוך כלשהו. לפי התיאור שלך, נראה שאת סובלת מתופעה הנקראת מכתשית יבשה, מצב שבו מתפתחת דלקת בעצם בשל התפרקות קריש הדם המגן על פצע העקירה. החלמה מהירה. ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים
רופאים בתחום
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה בעל שם בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 31 חוות דעת )
"המרפאה מאוד נעימה . מרגע הכניסה צוות הקבלה מקבל אטתך בפנים מחייכות . וישר בודקים את הצורך שהגעתה . כמו כן המקום נקי . והצוות מאוד מאוד נחמד . שזה משנה את כל החוויה של טיפול שיינים . ממליץ מאוד . מקצועי ונעים."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו