דלג לתוכן
בעיה בבדיקת זרע שמצריכה בירור פוריות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/01/2008 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי תשובות של בדיקות הורמונליות, ונמצא שה- FSH גבוה: 31.2. האם זה יכול להעיד על ספירה נמוכה של תאי זרע? האם ניתן לטפל בזה בדרך כלשהי? אם יש מיעוט תאי זרע והתאים לאחר סרכוז [הפרדת חומרים בעלי צפיפות שונה בצנטרפוגה] לא בתנועה, כיצד יהיה ניתן להקפיא

תשובה:
אכן הערך של FSH שלך גבוה. זה יכול להסביר בעיה בבדיקת הזרע. בשביל לקבל תשובות חד-משמעיות לגבי המשך הטיפול, עליך לפנות לרופא מומחה לפוריות הגבר. אלה בדרך כלל רופאי נשים העוסקים בפוריות של גברים ובתהליך של שימור הזרע. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
 קרן עקיבא - N.D נטורפתית
קרן עקיבא - N.D נטורפתית נטורופתיה
5
( 15 חוות דעת )
"הגעתי לקרן בעקבות כאבי בטן שלא פסקו , בפגישה עם קרן הותאם לי תפריט במיוחד בשבילי ובנוסף קיבלתי צמחי מרפא להקלה על כאבי הבטן קרן ליוותה אותי לאורך כל התהליך ועדכנה את התפריט בהתאם למצבי ממליץ בחום"
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 9 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה"
ד"ר מיכאל רוטשטיין
ד"ר מיכאל רוטשטיין נוירולוגיה
5
( 21 חוות דעת )
"ד"ר רוטשטיין רופא מקצועי, מדבר ישן ולעניין, אדיב עם גישה מצויינת לילדים, עשה סדר ב"בלאגן" ואנחנו שמחים מאוד שהגענו אליו."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו