דלג לתוכן
נטילת פרדניזון יחד עם פוסטינור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/03/2009 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני מטופלת בפרדניזון עקב תסמונת נפרוטית (40 מ"ג ליום). רציתי לדעת אם ניתן לקחת פוסטינור באת הטיפול בסטרואידים.

תשובה:
השפעת הסטרואידים גוברת עם נטילת פוסטינור, המכיל לבונורגסטרל, ומגבירה את הסיכוי לתופעות הלוואי שלהם. לכן, כאשר משלבים בין שתי תרופות אלו באופן קבוע, יש להוריד מינון הסטרואידים. אך פוסטינור הוא טיפול חד-פעמי, ולכן נראה לי שבשימוש כזה, אפשר לשלב את שתי התרופות. אנא התייעצי עם הרופא המטפל לגבי שינוי מינון הסטרואידים או לגבי הימנעות גמורה מנטילת פוסטינור בעת הטיפול. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' אילן רון
פרופ' אילן רון אונקולוגיה
5
( 11 חוות דעת )
"פרופ׳ רון הסביר בסבלנות רבה את מהלך הביקור, שלב רישום הפרטים, הבדיקה הרפואית והסיכום, וכל זאת באדיבות יוצאת דופן. גילה כלפיה אמפתיה אמיתית, עורר בה חיוך והעניק לה תקווה חדשה בזכות הטיפול ההורמונלי שהמליץ. המפגש התנהל באופן מקצועי, באווירה נעימה ומרגיעה. אני ממליץ בחום על פרופ׳ רון, אדם מיוחד במינו ורופא מעולה, בעל אישיות מקרינה, ניסיון וידע רב, המשלב מקצועיות גבוהה עם יחס אנושי מרגש.]"
ד"ר גיל גנוט
ד"ר גיל גנוט אורתופדיה
מנתח בכיר ביחידה לכף הרגל והקרסול במרכז הרפואי וולפסון בחולון
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 67 חוות דעת )
"הטיפול היה נהדר התוצאות של הניתוח גם"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו