דלג לתוכן

בת 29, בעבר לקחתי אספירין ואופטלגין והיתה לי תגובה אלרגית של נפיחות רצי

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/09/2003 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

בת 29, בעבר לקחתי אספירין ואופטלגין והיתה לי תגובה אלרגית של נפיחות רצינית בעיניים. טופלתי בביה"ח. השבוע לקחתי תרופה בשם אדקס פורטה ושוב היתה לי נפיחות בעיניים אך בצורה פחות חמורה. האם ישנן תרופות נוספות שאסור לי לקחת, איך ניתן לאבחן לאיזו תרופה א

תשובה:

כיוון שהאירוע חזר על עצמו בצורה חריפה פעמיים, נשמע שאת אלרגית לתרופות נוגדות כאב ודלקת, ובשמן המלא non steroidal anti inflammatory drugs - תרופות כגון אספירין, ואיבופרופן (אדקס), ועלייך להימנע מהן בעתיד. תרופות שניתן לקחת למרות האלרגיה הן אקמול ותרופות מקבוצה זו, או מדור חדש יותר כמו ויוקס. בכל מקרה מומלץ ביקור אצל רופא מומחה לאלרגיה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אבי ברכר
ד"ר אבי ברכר ילדים
פרופ' שלמה ללצ'וק
פרופ' שלמה ללצ'וק כירורגיה
ד"ר ירון ברין
ד"ר ירון ברין אורתופדיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו