דלג לתוכן
תסמונת טרום-וסתית אחרי הפסקת גלולות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

כבר 5 חודשים בערך אני מנסה להיכנס להריון ועדיין לא הצלחתי. אני יודעת שזה לוקח קרוב ל-10 חודשים בערך, ואני לא מודאגת. אך התסמינים של המחזור החודשי השתנו, וכל חודש אני מרגישה סימנים של הריון כמו בחילות, סחרחורות, גודש בשדיים ועוד. הייתי רוצה לדעת מדוע זה קורה, ואיך פתאום הפכו סימני המחזור להיות כמו סימני הריון? לפני כל זה היו לי כאבי ראש וכאבי בטן, ויום לאחר מכן הייתי מקבלת מחזור.

תשובה:
אם הפסקת את השימוש בגלולות למניעת הריון כדי להיכנס להריון, זה יכול להסביר את התסמינים שאת חווה. אחד היתרונות של גלולות הוא העלמת הסימפטומים המופיעים בתקופה שלפני המחזור (תסמונת טרום-וסתית). תסמונת זו מופיעה בצורות שונות אצל נשים שונות. נשים שהחלו בשימוש בגלולות בגיל יחסית מוקדם לא מכירות את התופעות הללו עד שהן מפסיקות את נטילת הגלולות. התופעות שיש בתסמונת טרום-וסתית יכולות לדמות לסימפטומים שלפעמים מופיעים כאשר יש הריון. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' דוד ורסנו
פרופ' דוד ורסנו עיניים
מנתח קטרקט ,מנהל את היחידה לקרנית ומנהל המקטע הקדמי במחלקת העיניים, מרכז הרפואי תל אביב (איכילוב).
ד"ר יובל בן אמנון
ד"ר יובל בן אמנון פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו