דלג לתוכן
טיפולי פוריות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/11/2006 תאריך עדכון: 27/11/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

לאחר לקיחת אסטרופם + איקאקלומין נצפה באולטרסאונד זקיק אחד. האם זה אומר שיצאה רק ביצית אחת? ואם יהיה הריון, זה יהיה רק של אחד?

תשובה:
בהחלט מדובר בביצית אחת, אולם עדיין ייתכן הריון מרובה עוברים כמו באוכלוסיה הכללית שאינה נעזרת בטיפולי פוריות כלשהם.
רופאים בתחום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
ד"ר שירה אליאב
ד"ר שירה אליאב רפואה אסתטית
רופאת אסתטיקת הפנים – שילוב של מדע ואומנות למראה טבעי ומרשים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו