דלג לתוכן

צורך בשינוי בתרופות לסוכרת בגלל חוסר איזון

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/11/2008
1 דקות קריאה

שאלה:

אמי בת 67 סובלת מסוכרת שעד לפני חודשיים הייתה מאוזנת על ידי כדורים שלקחה פעמיים ביום. לפני חודשיים אבא שלי נפטר ואמי לקחה את זה מאוד קשה. הכאב העמוק גורם לה לעליה ברמת הסוכר עד ל-200. היום היא מקבלת עוד כדור לטיפול בסוכרת, ולוקחת שלוש פעמים ביום שני כדורי Gluben ואחד Glucomin. היא שומרת על תזונה מאוזנת וללא סוכרים פשוטים, אבל רמת הסוכר לא יורדת. מה אתם ממליצים לעשות?

תשובה:

מצבים של מתח נפשי עלולים להוציא את רמת הסוכר מאיזון. אם עד כה הצלחתם לאזנה על ידי מספר כדורים מסוים, יתכן שלתקופה מסוימת תיאלצו להוסיף או לשנות את הטיפול. חשוב גם לבצע פעילות גופנית ולהקפיד על תזונה נכונה, בנוסף לטיפול התרופתי. אני ממליצה לפנות לרופא המטפל ולנסות למצוא טיפול מתאים, אולי קצת יותר 'אגרסיבי', לאיזון הסוכרת. אני מבינה שזהו לא מצבה הבסיסי, אך כדאי בהחלט לנסות לשפר את רמת הסוכר. בהצלחה, ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר חיים סטולוביץ
ד"ר חיים סטולוביץ עיניים
ד"ר יואב ירון
ד"ר יואב ירון רפואת שיניים
ד"ר יובל ארמה
ד"ר יובל ארמה אורתופדיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו