דלג לתוכן
האם ניתן לדעת את מין העובר על פי הסימפטומים בהריון?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/11/2007 תאריך עדכון: 17/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם נכון כי תסמיני ההריון, כמו בחילות, הקאות, וסחרחורת, שונים בהתאם למין העובר? אני נמצאת בשבוע הרביעי של ההריון השני. בהריון הראשון לא היו לי בחילות והקאות, ההריון היה קל, ונולדה לי בת. בהריון הנוכחי גם כן אין לי בחילות והקאות. האם זה אומר שיש לי בת

תשובה:
עד כמה שאני יודעת, אין קשר בין שני הדברים. אלה נשמעים כמו סיפורי סבתא. תיאלצי לחכות בסבלנות לשלב מתקדם יותר כדי לדעת בוודאות את מין העובר. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד לשאלות נוספות פנה לפורום מין הילוד >>>
רופאים בתחום
פרופ' תרצה פוקס
פרופ' תרצה פוקס קרדיולוגיה
5
( 12 חוות דעת )
"רופא מצטיינת. הצליחה לעזור לי במקום שאחרים לא נצליחו"
ד"ר דוד חובל
ד"ר דוד חובל גסטרואנטרולוגיה
4.7
( 122 חוות דעת )
"הייתי צריך לחדש מרשמים והפניות הרופא מילא אחר בקשתי"
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 9 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו