דלג לתוכן

מה קורה אם מישהו משתמש בתרופה בשם Laxadin ולוקח יותר מדי כדורים ? ובזמן

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/12/2004 תאריך עדכון: 17/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

מה קורה אם מישהו משתמש בתרופה בשם Laxadin ולוקח יותר מדי כדורים ? ובזמן שלוקח כדורים הוא לא אוכל כלום?

תשובה:

החומר הפעיל בכדורי לקסדין הוא Bisacodyl. זהו חומר המכווץ את שרירי דופן המעי הגס וגורם להגברת היציאות. נטילת כמות גדולה עשויה לגרום לכאבי בטן קשים, שלשול מימי והפרת איזון האלקטרוליטים בדם, דבר שעשוי להוות סכנת חיים. לקריאה על הכדור: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=56

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ג'מאל אסדי רפואה אסתטית
ד"ר ג'מאל אסדי רפואה אסתטית רפואה אסתטית
ד"ר אורי ברגר
ד"ר אורי ברגר רפואה אסתטית
פרופ' משה פוטרמן
פרופ' משה פוטרמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו