דלג לתוכן
טעם מתכתי לאחר שימוש בלנטון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/12/2005 תאריך עדכון: 18/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובל זה כ- 5 שנים מבקע סרעפתי. הכל התחיל מהליקובקטר פילורי שגרם לגסטריטיס קלה. כרגע איו דלקת (בעקבות גסטרוסקופיה). מטופל ב- lanton. בעבר לקחתי גם losec. בחודש האחרון יש לי טעם מר - מתכתי בפה, ולפעמים בחילה. עלי לציין שאין לי בעיות שיניים ולא בעיו

תשובה:
ייתכן שהסימפטומים שאתה מתאר נובעים מהטיפול ב- lanton. עליך להתיעץ עם הרופא הגסטרואנטרולוג שמטפל בך. ייתכן ואפשר לחזור לטיפול בלוסק או תרופה אחרת.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 31 חוות דעת )
"המרפאה מאוד נעימה . מרגע הכניסה צוות הקבלה מקבל אטתך בפנים מחייכות . וישר בודקים את הצורך שהגעתה . כמו כן המקום נקי . והצוות מאוד מאוד נחמד . שזה משנה את כל החוויה של טיפול שיינים . ממליץ מאוד . מקצועי ונעים."
ד"ר קונסטנטין קגסוב
ד"ר קונסטנטין קגסוב אורתופדיה
אורתופד, מומחה בתחומי כף הרגל והקרסול, לקוחות כללית מושלם ולקוחות פרטיים בלבד
פרופ' אנה לכוביצקי
פרופ' אנה לכוביצקי עור ומין
מומחית למחלות עור ומין, מומחית למחלות שיער
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו