דלג לתוכן
הסבר לתוצאת בדיקת היסטרוסקופיה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/03/2009 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בבדיקה פתולוגית לאחר היסטרוסקופיה נכתב "Disordered Proliferative Endometrium עם מוקדים של הצטופפות בלוטות". מה הכוונה? האם זה מסוכן? ומדוע הרופא נתן לי כדורי דופסטון? אני עדיין מקבלת מחזור סדיר, ואינני משתמשת בכדורים כלשהם.

תשובה:
התוצאה שקיבלת היא בגדר הנורמה אם אינך סובלת מסימפטומים, כגון דימום שאינו פוסק, כאבים או חום. היא מראה כי ישנה שארית קטנה של שכבה הריונית אשר עברה נמק. אך יש להישאר במעקב של גינקולוג מכיוון שיש חשיבות להקשר בו בוצעה הבדיקה, אותו לא ציינת. התרופה דופסטון (Duphaston) מכילה פרוגסטרון סינתטי מסוג דיהדרואסטרון. היא משמשת לטיפול במצבים של אי-סדירות של המחזור, אל-וסת ודימומים שונים שנובעים ממחסור בפרוגסטרון או מחוסר איזון הורמונלי. מידע נוסף לגבי הטיפול תוכלי למצוא בקישור הבא: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=481

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 74 חוות דעת )
"❤️"
פרופ' יובל בר יוסף
פרופ' יובל בר יוסף אורולוגיה
מנהל היחידה לאורולוגית ילדים, המחלקה האורולוגית, ביה"ח דנה-דואק לילדים, המרכז הרפואי תל אביב, איכילוב
ד"ר יסמין זועבי
ד"ר יסמין זועבי נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
4.8
( 6 חוות דעת )
"רופאה מקצועית ממלצים מאוד עליה, נתנה מענה מקצועי ויחס מקסים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו