דלג לתוכן
הטיפול בכוויות מדרגות 1 ו-2
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/12/2008 תאריך עדכון: 19/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בעלי נכווה מבלון גז שהתפוצץ ובער לפני הפיצוץ. בבית החולים ציינו שרמת הכוויה היא 1 ו-2. הוא נכווה בפנים וביד שמאל, טופל בשטיפות ובמשחות, כל פניו הפכו לשחורות. הוא ממשיך למרוח משחות. רציתי לדעת מהו משך ההחלמה מכוויה כזו, מה מידת הסיכון שייווצרו צלקות

תשובה:
לרוב, דרגות כוויות ראשונה ושנייה אינן מלוות בצלקות, כמובן הדבר תלוי ביכולת הריפוי של העור, ואצל כל אדם היא שונה. אין צורך למרוח משחה אם העור מחלים היטב, ללא זיהומים ובעיות אחרות. אם ישנו זיהום, כדאי לפנות לרופא לקבלת משחה אנטיביוטית כגון סילברול. ניתן לפנות לרופא עור או לכירורג פלסטי לגבי טיפולים נוספים אפשריים. ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אירית יעקבי
ד"ר אירית יעקבי רפואת שיניים
פרופ' אילן רון
פרופ' אילן רון אונקולוגיה
5
( 11 חוות דעת )
"פרופ׳ רון הסביר בסבלנות רבה את מהלך הביקור, שלב רישום הפרטים, הבדיקה הרפואית והסיכום, וכל זאת באדיבות יוצאת דופן. גילה כלפיה אמפתיה אמיתית, עורר בה חיוך והעניק לה תקווה חדשה בזכות הטיפול ההורמונלי שהמליץ. המפגש התנהל באופן מקצועי, באווירה נעימה ומרגיעה. אני ממליץ בחום על פרופ׳ רון, אדם מיוחד במינו ורופא מעולה, בעל אישיות מקרינה, ניסיון וידע רב, המשלב מקצועיות גבוהה עם יחס אנושי מרגש.]"
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו