דלג לתוכן
הסיבות להיפרגליצמיה אידיופתית אצל ילדה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/12/2008 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לנכדתי יש צריבה לאחר מתן שתן. רופאת הילדים טוענת שיש לילדה מחלה הנקראת אידיופתיק היפרגליצמיה, המתבטאת בבריחת סידן בשתן, שהיא סיבת הצריבה. הרופאה טוענת שזה לא דבר שעובר, ושיש להימנע מחטיפים מלוחים ושצריך לשתות הרבה. הייתי רוצה יותר מידע על הבעיה.

תשובה:
אני מניחה כי המחלה המדוברת היא Idiopathic Hyperglycemia, רמה גבוהה של סוכר בדם שסיבתה אינה מוסברת. רמת הסוכר הגבוהה יכולה לנבוע ממספר סיבות, ביניהן מחלת סוכרת או מצב זמני אשר יחלוף עם הזמן, ואת זה יש לברר. אני מניחה כי רופאת הילדים בצעה כבר בירור זה, וכי לא מדובר במצב זמני אצל נכדתך. ישנם ברשת מאמרים בנושא זה. אמליץ לך לעיין בהם. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' דרור שובל
פרופ' דרור שובל ילדים
4.9
( 46 חוות דעת )
"רופא מדהים, גישה מצטיינת לילדים, רגיש, אדיב, נחמד מאוד!"
ד"ר גל מיכאלי-גלר
ד"ר גל מיכאלי-גלר יישור שיניים ולסתות
4.9
( 9 חוות דעת )
"מקצועיות,רגישות,זמינות"
ד"ר ג'רמי מולד
ד"ר ג'רמי מולד נוירולוגיה
5
( 16 חוות דעת )
"מקצועית ואנושית"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו