דלג לתוכן
שתיית אלכוהול יחד עם נטילת ברונכולט
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/12/2008 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

התחלתי ליטול את התרופה ברונכולט בגלל ההצטננות שלי. כמה ימים לאחר נטילת התרופה שתיתי אלכוהול. שתיית האלכוהול היתה חד-פעמית ונעשתה כמעט 24 שעות לאחר שתיית הסירופ בפעם האחרונה. למחרת בצהריים שוב התחלתי לשתות את הסירופ. לאחר מכן ראיתי בעלון של התרופה כי

תשובה:
ברונכולט היא שילוב של תרופה אנטי היסטמינית (דיפנהידראמין) וחומר נוסף סימפטומימטי (בעל פעילות על מערכת העצבים הסימפתטית) שנקרא פנילפרופאנולאמין. אלכוהול אינו מומלץ בשילוב עם אנטי היסטמיניקה מפני שהוא עשוי להגביר את תופעות הלוואי של התרופה, אך לדעתי אין קשר בין שתיית האלכוהול שלך לבין הכאבים ואין מקום לדאגה. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אורי נץ
ד"ר אורי נץ כירורגיה
סגן מנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כירורג בכיר בתחום הכירורגיה הכללית וכירורגיה של המעי הגס והרקטום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
ד"ר שלמה כהן
ד"ר שלמה כהן כירופרקטיקה
כרופא כירופרקט אני מעניק לכם כירופרקטיקה עדינה-טיפול הכי יעיל לפריצות דיסק ומפרקים אחרים בגוף
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו