דלג לתוכן
אני אמורה לקחת רואקוטן לאקנה. שאלתי היא האם מותר לי, למרות שיש לי דלקת ו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/12/2004 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני אמורה לקחת רואקוטן לאקנה. שאלתי היא האם מותר לי, למרות שיש לי דלקת וחיידק הליקובקטר בקיבה, לקחת את הכדורים, והאם יש לזה השלכות על הקיבה.

תשובה:
אומנם אין קשר בין רואקוטן להליקובקטר, אולם יש לשקול טיפול בחיידק זה בפרוטוקול המקובל למשך כשבועיים, לפני תחילת השימוש ברואקוטן.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יהונתן שפירא
ד"ר יהונתן שפירא עור ומין
4.8
( 22 חוות דעת )
"יצאתי בהרגשה שסוף סוף מישהו מנסה להבין באמת את הבעיה והמקור שלה בצורה מקצועית נגישה ונעימה"
ד"ר אבשלום (אבשי) ליבוביץ'
ד"ר אבשלום (אבשי) ליבוביץ' פנימית
4.9
( 22 חוות דעת )
"טפול ענייני עם הרבה סבלנות והבנה. עזר לי מאד"
ד"ר קרן בן ארי - מעוז
ד"ר קרן בן ארי - מעוז עור ומין
5.0
( 25 חוות דעת )
"מצויין"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו