דלג לתוכן
שיקום ברך אחרי ניתוח ארתרוסקופיה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 15/03/2006 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

כאב במניסקוס בברך אשר עברה ארתרוסקופיה. טענת הרופא כי יש בצקת ודלקת באזור המתוקן. האם יש טיפול כגון: קור, חום ,עיסוי, מלבד התרופות?

תשובה:
משאלתך אני מבין שלא הופנית לפיזיותרפיה. אם כך, גש לרופא ובקש הפניה על מנת לקבל שיקום מלא לברך. השיקום כוללני ומתייחס לפרמטרים רבים כגון - טווחי התנועה כוח השרירים יכולת ההליכה / ריצה / עליית וירידת מדרגות טיפול תומך בכאבים במגוון דרכים - ממסג' ועד טיפול חשמלי. שיפור שיווי המשקל הדינאמי של הברך - היכולת להיות יציב במצבים משתנים כגון מרצפות לא מסודרות ברחוב. בנוסף יחפשו גם גורמים נוספים בהם רצוי לטפל כגון : מנח קרסוליים אורך שרירי ירך וברך מנח פיקות נקודות רגישות על מסת שרירי הירך שליטה שרירית על מפרק הברך את כל אלה יבדקו במכון פיזיותרפיה וטיפול מתקן יותאם. עד לפיזיו, נסה לתרגל בעדינות מאלה - בעדינות ולא להגיע לכאב יותר מקל - http://www.med.umich.edu/1libr/sma/sma_xankspra_art.htm

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' אילן שמעון
פרופ' אילן שמעון אנדוקרינולוגיה
4.9
( 31 חוות דעת )
"הרופא היה נעים, הקדיש זמן למעבר מדוקדק על הבדיקות והסביר מה נדרש לבצע."
ד"ר שלומית כהן
ד"ר שלומית כהן פסיכיאטריה
מומחית בפסיכיאטריה מבוגרים, בעלת ותק של כ-20 שנות ניסיון. מקבלת מטופלים באופן פרטי כולל החזרים למבוטחי ביטוחים פרטיים בלבד
 סאלוס
סאלוס פנימית
הבית לרפואה פרטית מתקדמת
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו