דלג לתוכן
מה מרגישים אחרי מיפוי בלוטת התריס?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/03/2008 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם מרגישים רע לאחר בדיקת מיפוי בלוטת התריס?

תשובה:
לאחר מיפוי טכנציום אין בדרך כלל בעיה. לאחר מיפוי עם יוד יכולה להיות תחושה של חום וסומק בפנים. מעבר לכך, לא ידוע לי על תחושות מיוחדות הנגרמות על ידי הבדיקה, אבל הכי טוב לשוחח עם אדם שעבר את הבדיקה בעצמו. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ג'רמי מולד
ד"ר ג'רמי מולד נוירולוגיה
5
( 16 חוות דעת )
"מקצועית ואנושית"
ד"ר אלמוג לוי
ד"ר אלמוג לוי אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"מקצוען אמיתי תוך 5 דקות שמעתי בדיוק מה יש לי ברגל פלוס פתרונות אחרי שהייתי אצל כמה וכמה רופאים !! מומלץ בחום !!!"
ד"ר יהונתן שפירא
ד"ר יהונתן שפירא עור ומין
4.8
( 22 חוות דעת )
"יצאתי בהרגשה שסוף סוף מישהו מנסה להבין באמת את הבעיה והמקור שלה בצורה מקצועית נגישה ונעימה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו