דלג לתוכן
כאבים בבטן ובפי הטבעת אחרי טיפול בפטריה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/03/2008 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כ-5 שנים הוציאו לי את הרחם כתוצאה ממיומה. לפני כשנה עברתי קולונוסקופיה אחרונה, שהיתה תקינה. אני עוברת את הבדיקה כל כמה שנים מפני שאמי נפטרה כתוצאה מסרטן במעי הגס. לאחרונה מלווה אותי תחושה מאוד מוזרה. בזמן ואחרי שאני מסיימת לאכול, אני מרגישה תח

תשובה:
ראשית, טוב שבדיקת הקולונוסקופיה היתה תקינה. קשה לי להבין מאילו כאבים בדיוק את סובלת. האם התחושה הפנימית לאחר התרוקנות נשארה לאחר הטיפול בפטריה, או שמדובר בתחושות שונות? האם הכאב בבטן הימנית הוא בבטן תחתונה או העליונה? האם כוונתך ב"יציאה של הקיבה" לרום הבטן? האם הכאבים חדים או עמומים? סיבות שכיחות לכאבים שמופיעים לאחר אכילה בבטן הימנית העליונה וברום הבטן הן אבנים בכיס מרה, כיב קיבה או תריסריון, או החזר קיבתי-ושטי (ריפלוקס) אולם סיבות אלו אינן מסבירות את התסמינים שאת חשה בפי הטבעת. הייתי ממליצה לך לפנות לגסטרואנטרולוג על מנת לשלול את הבעיות שהזכרתי, וכמו כן, אם לא חולפות התלונות הקשורות בפי הטבעת, תוכלי לשוב לפרוקטולוג. בברכה, ד"ר מיכל רסנר - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' רונן דבי
פרופ' רונן דבי אורתופדיה
5.0
( 39 חוות דעת )
"תודה והערכה רבה על הּטיפול המקצועי והמסור ועל ההתייחסות לכל שאלה ונושא שעולה 🙏❤️"
ד"ר טל שחר-מלאך
ד"ר טל שחר-מלאך פסיכיאטריה
רופאה מומחית בפסיכיאטריה ופסיכוגריאטריה
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו